Ford Customs

Podlaha do nové řady Ford Custom – plastová vana super pro ty, kdo vozí benzín a nebo jsou malíři. Když se něco rozleje tak to určitě půjde dobře setřít.
Všimněte si tlouštky plastové vany asi 2 mm. Zajímalo by mě co mi odpoví prodejce, když tam hodím něco těžkého – třeba žábu nebo měch. Bláto asi dobře půjde utřít.

 

 

Ale co žebra? Určitě se plech neodře ale co bodové zatížení, nezdeformují se žebra bod 2 mm tloustou šlupičkou plastu?
A nebo jinak, firma si tam chtěla dodělat regál a do tohoto to opravdu asi nepřiděláme.

 

Zkoušel jsem prohlédnout výplně boků a musím říct že jsem byl mile překvapen.Výplně, pokud si je prorazíte, se dají dobře oddělat po menší upravě vytrhávačem plevele. Koupíte ho v každém železářství a po menší upravě hrotu přebroušením to funguje na výbornou.

 

Na druhou stranu musím říct, že s výplněmi se polepšily a asi budu bez práce.
Plastové držáky vypadají pevně, jsou asi 15 mm tlusté, takže tam vzniká i nějaká ta deformační zóna. Dřevotříska je tlustá jen 3 mm, takže žádnej šlágr na průraz například od trubky, pokud jste topenář.

Oka v podlaze už neexistují. Sortimo to řeší úhelníkama v komaxitu nebo přilepením natvrdo tmelem k podlaze vozu. Uhelníky jsou uchyceny přes oka na sloupcích vozu a narážecí maticí z rubu podlahy je to smontováno do sebe.
V autě to moc hezky nevypadá, ale funguje to. Když člověk zabrzdí alespoň to za něco drží. Pokud na tom stojí regál, který je přichycen do boků karoserie tak to bude taky v pořádku. Zajímalo by mě, kolik si počítají za plastovou vanu nebo je gratis k ceně vozu? :)

 

Komentáře

Přidat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *

Vaše osobní údaje budou použity pouze pro účely zpracování tohoto komentáře.